Sponsor

Watsons

Ayda 10 kilo vermek mümkün!

By 08:20:00 , , , ,

Hepimiz zayıflamak isteriz ama çok azımız bunu başarır. Diyet yapıp tekrar bırakanlar, istediği ideal kiloya ulaşamayanlar olarak sayımız azımsanmayacak kadar çok. Çoğumuzun derdi olan fazla kilolardan sağlıklı şekilde kurtulmak mümkün. Zorlanmadan, yorulmadan, eğlenerek kilo vermek istiyoruz, ama baheneler bulup erteliyoruz. Aslında şöyle diyet yapmadan fazla kilolardan kurtulma yöntemi olsada uygulasak değil mi? İşte bu yöntemlerden bir kaçını paylaşacağım bu yazıda hepinize yardımcı olmak amaçlı kendi uyguladığım yöntemleri yazacağım. Önceleri okuyup araştırıp uyguladığım yöntemlerden işe yarayanlar da oldu işe yaramayanlar da oldu. Denenip uygulanmış ve faydası görülmüş tüyolar almak çok işinize yarayacak. Artık neler yaparak ayda 10 kilo verdiğimi paylaşma vakti geldi.

1- Doymadan kalkmak: Sofrada en sevdiğiniz yemek bile olsa tıka basa yememek gerekir. En önemli kural budur.

2- Hamur işleri: Hamur işi ve pilav türü şeyleri de az yemek gerekir. Eğer pilav yemek canınız istiyorsa o zaman sadece 3 yemek kaşığı yemelisiniz.

3- Ara öğün: ara öğünlerde elma, şeftali, muz, kivi gibi meyveler yiyerek vücudunuzun enerji ihtiyacını karşılayın.

4- Sabah çayı: Sabahları sıcak bir suyun içine; maydonoz, zencefil ve limon koyarak çaya dönüşmesini sağlayın ve ılık olunca için. Bunu kahvaltı çayı olarak içebilirsiniz.

5- Öğle yemeği: Öğle yemeğini çorba ve salata gibi hafif yemeklerle geçirin.

6- Akşam yemeği: Akşam yemeğinde yine hamur işi ve pilav türü şeyleri 3 kaşıktan fazla yemeyin. Bakliyat olursa doyana kadar yiyebilirsiniz. 

7- Atıştırmalıklar: Çoğumuz akşam yemekten sonra çay yada kahve içmek isteriz. Tv izlerken veya sohbet ederken atıştırmalık ararız. Çerez, kuruyemiş gibi şeyleri yerden yanında hazmı kolaylaştıran ve gece acıkmanızı engelleyen bitkisel çay içmek ayda 10 kilo vermenize yardımcı olacaktır. 

8- Spor yapmak: Spor zamanı, gece uyumadan önce kan dolaşımını hızlandırmak için belli hareketler yapmanız gerekir. Vücut germe hareketleri, yana uzanıp bacağı kaldırıp indirmek, dans hareketleri gibi evde uygulayacağınız yöntemler ayda 10 kilo vermenize yardımcı olacaktır. Daha kaslı bir vücut isterseniz spor salonuna da yazılabilirsiniz.

9- Yürüyüş yapmak: Günlük yarım saat yürüyüş yapın. Yürüyüş yapmak temiz hava almak ve beyne oksijen gitmesi, hücrelerin yenilenmesi için önemlidir. Zayıflamak için günlük fazla yorulmadan yarımsaat yürümek gerekir.

10- Sıvı tüketmek: Yemekten daha çok sıvı tüketmek gerekir. Susadığınız zaman kola yada meyve suyu içmek yerine su için. Çay olarakta yeşil çay öneririm.

Bu yöntemleri denemiş ve ayda 7-8 kilo vermiş birisi olarak sizinde istediğiniz ideal kiloya ulaşmanız hiçte zor değil. Ayrıca diyetisyenin önerdiği şeyleri de buraya yazdım. Sizde daha fit bir vücuda kavuşabilirsiniz. Başlangıçta zor da olsa sonraları alışacaksınız ve kolayca zayıflayacaksınız. Önemli olan ilk bir hafta, sonrasında hafiflemek, kuş gibi hissetmek var. Tartıya çıkınca verdiğiniz kiloları görünüp sevinmek var. Daha ne olsun, azmetmeye deymez mi?

Benzer Yazılar

0 yorum