Sponsor

Watsons

Diyet yapmadan zayıflayın

By 11:36:00 , ,

Kilo almak ve fazla kilolardan kurtulmaya çalışmak bir çok insanın problemidir. Günümüzde hormonlu gıdaların da etkisiyle kilo sorunu artmış durumda. Özellikle gününün büyük çoğunluğunu hareketsiz geçirenler daha kolay kilo almakta ve aldığı kiloları vermekte zorlanmaktalar. Masa başında çalışmak, evden pek çıkmamak, gidilecek yerlere arabayla gitmek gibi davranışlar alınan kiloları sabit tutar. Hayatınızda ufak değişiklikler yaparak, kendi çabanızla istediğiniz ideal kiloya ulaşmak mümkün. İlk günlerde sizi zorlayacak olan zayıflama yöntemleri zafere giden yolda sizi istediğiniz vücuda kavuşturabilir.

Zayıflamanıza Yardımcı Olacak Tüyolar

  1. Günde iki öğünden fazla yemek yemeyin. Günlük besin ihtiyacınızı 2 öğünde karşılayıp midenizi dinlendirin. 
  2. Kahvaltıda bal yiyerek şeker ihtiyacınızı karşılayın. Haşlanmış yumurta, beyaz peynir ve tereyağı da da kahvaltıda bulunsun.
  3. Akşam üzeri beyaz et, tavuk ciğeri, balık, gibi protein içeren gıdalar tüketin.
  4. Günlük yarım ekmekten fazla ekmek yemeyin. 
  5. Yağlı ve hamur işi yiyeceklerden uzak durun. Börek, çörek, kurabiye gibi hamur işlerinden kendini alamayanlar çok az yemelidir.
  6. Pilav yemeyin. Pilavdaki nişasta göbek büyümesine yol açar.
  7. Sofradan doymadan kalkın. Karnınızı tıka basa doldurmanıza gerek yok. 
  8. Her acıktığınızda yemek yemeyin. Açlığı yatıştırmak için elma, muz, kivi gibi meyveler yeyin.
  9. Ceviz, fındık gibi yemişlerden enerji ihtiyacınızı karşılayın.
  10. Yürüyüş yaparak metabozlizmayı hızlandırın. Özellikle boş miğdeyle yürüyüş yapın. Parkta temiz havada tempolu bir yürüyüş terleyerek toksitleri atmanızı sağlayacaktır. 
  11. Yemekten önce su içerek tokluk hissini artırın. Günlük 2 litre su içmeniz önerilir. Suyun aromasını değiştirmek için nane yaprağı kullanabilirsiniz.
  12. Evde egzersiz yapın. Vücut germe hareketleri ve karın bölgesini çalıştıran hareketler yaparak günü tamamlayın.
  13. Kararlı olun. Kendinizi kontrol edin ve istediğiniz kiloya ulaşana kadar su içmeye, az yemeye, koşu yapmaya devam edin.



Benzer Yazılar

0 yorum