Sponsor

Watsons

Zayıflamak için öneriler

By 05:06:00 , , , , , , , ,

Zayıflamak için bir çok diyet denemiş ve sonucunda başarılı veya başarısız olmuş olabiliriz. Diyette önemli olan onu bir hayat biçimi haline getirmektir.

Aslında zayıflamanın tek yolu diyet yapmaktan geçmiyor.Obezite dışında zayıflamak sanıldığından daha kolay. Bu yazımızdaki bir kaç tavsiye ile kısa sürede kendinizde ki hatırı sayılır değişimi fark edeceksiniz.

HER GÜN TARTILMAYIN

Günlük olarak tartılmak gereksiz bir davranıştır.Haftada bir veya Ayda bir tartılmak aradaki farkı daha net gösterecektir.Günlük bir iki gram verilen kiloları öğrenmenize gerek yok.

HAFİF BESİNLER TÜKETİN

Ağırlıklı olarak meyve karışımları hazırlayıp püre haline getirdikten sonra bardakla için.Zengin vitaminli meyveler olmasına dikkat edin.Kivi,muz,elma gibi meyveleri blendırda karıştırıp öğle yemeğini geçiştirebilirsiniz. Akşam üzeri ise çikolata veya bisküvi ile geçiştirebilirsiniz.

Patates kızartması, köfte, ketçap, mayonez gibi besinleri az tüketin. Kolanın şekersiz olanını tercih edin.

Sabah kahvaltısında balı eksik etmeyin.Kan şekerinizi bal ile dengeleyin.Çayı 2 bardaktan fazla içmeyin.

Akşam yemeği için ise yağlı ve yüksek kalorili ürünlerden uzak durun. Önemli olan yememek değil az miktarda yemektir.Alerjiniz olmayan herşeyden yiyebilirsiniz fakat tadımlık olması şartıyla.

SU İÇİN

Gün içerisinde özellikle yaz günlerinde farkında olmadan su kaybederiz.Su kaybı baş dönmesine yol açabilir.Suyun fazlasıda herşeyin fazlası gibi zararlıdır. Karın bölgenizde Şişkinlik meydana getirir.Günlük 1 lt su içmek yararınıza olacaktır.

YÜRÜYÜŞ YAPIN

Hızlı bir yürüyüş temposu ile günlük olarak yapılacak 1 saatlik yürüyüş beyne daha fazla oksijen gitmesini sğlayacak ve cildinizi daha parlak hale getirecektir. Terleme ile toksinlerinizden kurtulacak daha temiz bir vücuda sahip olacaksınız.

EGZERSİZ YAPIN

Plates gibi germe hareketleri evde yapılabilecek en kolay spor türüdür.Evinizin bir köşesinde günlük olarak tekrarlayacağınız germe hareketleri ile kendinizi daha zinde hissedeceksiniz.

DANS EDİN

Dans etmeyi bilmenize gerek yok.Müziğin sesini açın ve kendinizi müziğin ritmine bırakın.Önemli olan hareket etmek. Dans etmek kendinizle barışık olmanıza yarımcı olacaktır.


CANINIZ SIKILDIKÇA YEMEK YEMEYİN

Can sıkıntısını giderecek başka çareler arayın.Zamansız ve gereksiz yemek yemeyin.




Benzer Yazılar

0 yorum